Arxiu

En el marc de recuperació patrimonial dut a terme per la FCV Patrimoni Industrial i Memòria Obrera de Port de Sagunt, els van ser donats per a la seua conservació, organització i custòdia, els fons documentals que havien generat les diferents companyies: ‘Companía Minera de Sierra Menera’, ‘Compañía Siderúrgica del Mediterráneo’,Altos Hornos de Vizcaya’ i ‘Altos Hornos del Mediterráneo’. La documentació es distribueix en quatre àrees: arxiu, filmoteca, fototeca i biblioteca.

L’arxiu fílmic de la Fundació està dipositat a l’Institut Valencià de l’Audiovisual i de la Cinematografia Ricardo Muñoz Suay ‘(IVAC). http://www.documentacionfilmoteca.com/

Consulta el llistat de pel·lícules depositades per la Fundació. Fons Audiovisuals Fundació Patrimoni Industrial Port Sagunt.

Fons audiovisuals

Els informem que no es podran atendre les sol·licituds de consulta d’arxiu, esperem poder atendre les seues peticions pròximament.
Mentrestant, poden consultar tota la bibliografia referent al Patrimoni Industrial de Port de Sagunt i els fons documentals de la ‘Compañía Minera de Sierra Menera

Fototeca