Des del 7 de novembre de 2019 la FCV Patrimoni Industrial i Memòria Obrera de Port de Sagunt és membre del CRC ArcelorMittal Sagunto. El Comité de Relacions amb la Comunitat (CRC) impulsat per l’empresa recull la participació de diferents entitats del municipi, com el Excm Ajuntament de Sagunt, la Federació d’Associacions de Veïns, el Consell Escolar Municipal, l’Associació Comarcal d’Empreses del Camp de Morvedre (Asecam) i el Centre d´Estudis del Camp de Morvedre.
Els principals focus d’interés del CRC se centren en l’estratègia de sostenibilitat i les polítiques i directrius de la responsabilitat corporativa en ArcelorMittal Sagunto, que tenen com a clar objectiu emprendre accions que afavorisquen la sostenibilitat no solament per a la ciutat sinó per a la comarca, ja siga de manera individual o en col·laboració amb altres entitats amb treball des dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).